Mijn naam is Kim Pustjens, sociaal betrokken sinds 1983.

Ik heb ruim 10 jaar ervaring als secretaresse/management assistente.

Na bij een aantal verschillende bedrijven te hebben gewerkt, heb ik 3,5 jaar gewerkt als Interim Professional bij een groot landelijk werving en selectiebureau. In deze hoedanigheid heb ik veel ervaring opgedaan bij verschillende grote bedrijven en heb ik met veel verschillende type mensen gewerkt. Vooral het samenwerken met collega’s en mede-interimmers heeft mij altijd veel voldoening gegeven.

In een baan (of opdracht) vind ik het belangrijk dat er waardering voor elkaar is en er ook daadwerkelijk naar elkaar geluisterd wordt. Werken als een team en niet als individuen. Op deze manier haal je het beste in elkaar naar boven en leer je van anderen. Samen kom je verder!

In deze periode heb ik ook gemerkt dat ik het beste tot mijn recht kom bij kleinere bedrijven. Bij grote bedrijven ben je één van de vele werknemers.  Bij een kleinere organisatie weet je wat er speelt en is de betrokkenheid van medewerkers groter. Er is hier over het algemeen meer aandacht voor de mens achter het cv. Dat vind ik erg belangrijk. Wanneer je als persoon op de juiste opdracht hebt, voelt het niet eens meer als werken. En dat is toch wat we allemaal willen?!

Dit is precies wat mij zo aanspreekt in AUTOMAN.

Als moeder vind ik een goede balans tussen werk en privé erg belangrijk. Ik ben er van overtuigd dat wanneer deze balans goed is, je productiever bent. Zowel zakelijk als privé.

Verder geniet ik er van om af te spreken met vrienden, lekker naar buiten te gaan om te wandelen of te fietsen. En ’s avonds met een boek op de bank geeft mij de rust om de volgende dag weer vol energie aan te gaan.

Droomauto: Mini Cooper Cabriolet

Kim Pustjens